Close

Marzec 2, 2017

Pytania i odpowiedzi, prąd od PLUSa

Czy decydując się na zakup energii od Plusa, konieczna jest wymiana licznika, albo przewodów elektrycznych w domu?

Nie, nigdy zmiana sprzedawcy nie wymaga zmiany okablowania, czasem Dystrybutor energii zadecyduje o zmianie licznika, ale nie będzie to koszt odbiorcy. Za licznik odpowiada bowiem OSD.

Korzystam z pakietu „Energia na abonament”. co w przypadku wykorzystania lub przekroczenia pakietu? 

Kiedy nie wykorzystasz pakietu to PLUS przeliczy pozostałą energię na złotówki, kwota ta przejdzie na kolejne okresy rozliczeniowe. W przypadku przekroczeniu pakietu nikt nie odetnie Ci prądu! Dodatkowe zużycie będzie ujęte na fakturze rozliczeniowej według stawek obowiązujących w pakiecie.

Czym różni się oferta „Energia bez prognoz” od „Energia bez prognoz wze”?

Oferty różnią się stawką za kWh oraz wysokością opłaty handlowej.  PLUS dla Klientów posiadających mieszkania, mających średnie zużycie nieprzekraczające 5000 kWh rocznie, oferuje „Energia bez prognoz”.  Zaś dla Klientów z wysokim zużyciem energii (powyżej 5000 kWh rocznie) lepsza będzie oferta – „Energia bez prognoz wze”.

Czy kupując prąd od Plusa, mam gwarancję ceny?

Tak odbiorca energii ma gwarancję stałej ceny sprzedaży prądu. Z umowy wynika, że dotyczy to ceny sprzedaży energii elektrycznej, a z przepisów prawa dotyczy to także stawki za dystrybucję energii elektrycznej, których nie ustala sprzedawca, ale dostawca po zatwierdzeniu przez Prezesa URE.

Na jaki okres zawierane są umowy na sprzedaż energii w PLUS?

Zawsze na 36 miesięcy z gwarancją stałej ceny.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *